Sunday, July 10, 2016

ფოლკლორული მარგალიტები


  1. პროექტის სახელწოდება
ფოლკლორული მარგალიტები
2.პროექტის მთავარი იდეა
გადავარჩინოთ დავიწყებას ხალხური სიტყვიერების მდიდარი საგანძური.
3.პროექტის  აქტუალობა
მოსწავლეები მოიკვლევენ მივიწყებული
ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუშებს,
მოიძევენ  ფოლკლორულ მასალებს.
4. პროექტის მიზნები
მოსწავლეები გამოიმუშავებენ -ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოპოვების,ურთიერთთანამშრომლობისა და ჯგუფური მუშაობის პრინციპებს ,შეეჩვევიან კომუნიკაბელობას, მოლაპარაკებას, შეთანხმებასა და სხვა ტოლერანტულ თვისებებს, დაახარისხებენ და დააჯგუფებენ მოძიებულ ინფორმაციას ტიპების მიხედვით, შეეჩვევიან  ინტერვიუს აღებას და პრეზენტაციის წარდგენას.
5.მონაწილეთა ასაკი
16-17წელი
6. ვადები- ხანგრძლივობა
ორი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები-პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
მოძიებული მასალების ერთობლიობა-შელოცვები,კაფიები და ლექსები,ანეგდოტები,ტოპონიმები,ლეგენდები და თქმულებები,ხალხური თამაშები,გათვლითი ტიპის ტექსტები,იუმორისტული ელექტრო  არქივი.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტოაპარატი,ლეპტოპი,ვიდეოაპარატურა,ადამიანური რესურსი.
9.პროექტის მსვლელობა,ძირითადი აქტივობები
, კონკრეტული დავალებების განაწილება, პირველი ჯგუფი-შელოცვების შეგროვება, მეორე ჯგუფი-კაფიები და ლექსები,მესამე ჯგუფი-ტოპონიმები,ლეგენდები და თქმულებები,მეოთხე ჯგუფი-ხალხური თამაშები,გათვლითი ტიპის ტექსტები,მეხუთე ჯგუფი-იუმორისტული ელექტროარქივი.
სიარული სოფელ-სოფელ,კარდაკარ,სტუმრობა ხანდაზმულებთან,მათი მოსმენა და  მასალების ჩაწერა ,პრეზენტაციების წარდგნა სახვადასხვა ვიზუალური საშუალებებით:რუკა, ვიდეომასალა,ფოტოები ,blog.spot--ფოლკლორული მარგალიტები.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
საზოგადოებრივი მეცნიერებები:ისტორია,გეოგრაფია.ლიტერატურა,სპორტი
მოსწავლე წარმოადგენს სასწავლო პროექტს აუდიტორიის წინაშე. ამოიცნობს და იყენებს სასწავლო პროექტის პრეზენტაციის შესაბამის ხერხებს
მოსწავლე იყენებს სხვადასხვასტრატეგიას სასწავლო პროექტის პრეზენტაციისათვის.
11.პროექტის ხელმძღვანელი
მასწავლებელი-ქეთევან დადუნაშვილი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
qetevanidadunashvili01@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
qetevandadunasvili.blogspot.com

  1. პროექტის სახელწოდება
ფოლკლორული მარგალიტები
2.პროექტის მთავარი იდეა
გადავარჩინოთ დავიწყებას ხალხური სიტყვიერების მდიდარი საგანძური.
3.პროექტის  აქტუალობა
მოსწავლეები მოიკვლევენ მივიწყებული
ხალხური ზეპირსიტყვიერების ნიმუშებს,
მოიძევენ  ფოლკლორულ მასალებს.
4. პროექტის მიზნები
მოსწავლეები გამოიმუშავებენ -ინფორმაციის დამოუკიდებლად მოპოვების,ურთიერთთანამშრომლობისა და ჯგუფური მუშაობის პრინციპებს ,შეეჩვევიან კომუნიკაბელობას, მოლაპარაკებას, შეთანხმებასა და სხვა ტოლერანტულ თვისებებს, დაახარისხებენ და დააჯგუფებენ მოძიებულ ინფორმაციას ტიპების მიხედვით, შეეჩვევიან  ინტერვიუს აღებას და პრეზენტაციის წარდგენას.
5.მონაწილეთა ასაკი
16-17წელი
6. ვადები- ხანგრძლივობა
ორი თვე
7.მოსალოდნელი შედეგები-პროდუქტები,რაც შეიძლება შეიქმნას
მოძიებული მასალების ერთობლიობა-შელოცვები,კაფიები და ლექსები,ანეგდოტები,ტოპონიმები,ლეგენდები და თქმულებები,ხალხური თამაშები,გათვლითი ტიპის ტექსტები,იუმორისტული ელექტრო  არქივი.
8.პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები
ფოტოაპარატი,ლეპტოპი,ვიდეოაპარატურა,ადამიანური რესურსი.
9.პროექტის მსვლელობა,ძირითადი აქტივობები
, კონკრეტული დავალებების განაწილება, პირველი ჯგუფი-შელოცვების შეგროვება, მეორე ჯგუფი-კაფიები და ლექსები,მესამე ჯგუფი-ტოპონიმები,ლეგენდები და თქმულებები,მეოთხე ჯგუფი-ხალხური თამაშები,გათვლითი ტიპის ტექსტები,მეხუთე ჯგუფი-იუმორისტული ელექტროარქივი.
სიარული სოფელ-სოფელ,კარდაკარ,სტუმრობა ხანდაზმულებთან,მათი მოსმენა და  მასალების ჩაწერა ,პრეზენტაციების წარდგნა სახვადასხვა ვიზუალური საშუალებებით:რუკა, ვიდეომასალა,ფოტოები ,blog.spot--ფოლკლორული მარგალიტები.
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან /ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი
საზოგადოებრივი მეცნიერებები:ისტორია,გეოგრაფია.ლიტერატურა,სპორტი
მოსწავლე წარმოადგენს სასწავლო პროექტს აუდიტორიის წინაშე. ამოიცნობს და იყენებს სასწავლო პროექტის პრეზენტაციის შესაბამის ხერხებს
მოსწავლე იყენებს სხვადასხვასტრატეგიას სასწავლო პროექტის პრეზენტაციისათვის.
11.პროექტის ხელმძღვანელი
მასწავლებელი-ქეთევან დადუნაშვილი
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
qetevanidadunashvili01@gmail.com
13.პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი
qetevandadunasvili.blogspot.com

No comments:

Post a Comment